top of page

מי צריך מושלם


שני סיפורים ווידוי :

1. הגעתי עם בני זוג לחנות מצויינת שאני מכירה טוב וחיפשנו פינת אוכל. נושא הנוחות היה לנו משמעותי מאוד בגלל בעיות גב של בן הזוג. לאחר ישיבה על כל הכסאות הרבים והיפים שהיו במקום הוא התביית על אחד חסר חן באופן מיוחד; דווקא הכסא הזה הביא מרגוע לגב הכואב. בת הזוג התיישבה מיד על כסא אחר כדי להירגע, ומעצב הבית של החנות (אחרי שבדק איתי אם זה בסדר שיתערב), פנה אליהם ואמר: "אתם משקיעים כ"כ הרבה, לוקחים מעצבת, מרהטים את הבית מחדש, מה פתאום שתכניסו כסא כזה, כשיש פה מבחר של אפשרויות הרבה יותר זוהרות?"

2. משפחה מקסימה בונה בית תוך השקעה רבה, ואני מלווה אותם בבחירת חומרים, צבעים ורהיטים. הבת הצעירה הראתה לי תמונה של חדר שהיא אוהבת. זה היה חדר מתוק מאוד, נעים וצנוע. דיברנו על הצבעים, האוירה, איזה פינות וחפצים היא רוצה. ההורים התנגדו מכיוון שרצו שהחדר של הילדה ירוהט באוירה הכללית של הבית.

3. כשהייתי בת 12 היה לי חדר יפיפה שעוצב ע"י מישהו אחר בבדי קטיפה, קישוטים והמון פאר והדר, ואני חלמתי שיהיה לי מעל המיטה פוסטר של נעלי בלט.

בית זה אנשים, הרגלים, אהבות, זכרונות, חלומות, מצב רוח, וכן, ברור שחשוב לי מאוד איך זה נראה, אבל אני לא חושבת שכל פריט וכל פינה בבית צריכים להיות מתוקתקים. אני מאמינה שהשילוב של החלקים הפחות מעוצבים יוצר עניין ויזואלי ושחוסר שלמות מאפשרת מרווח לנשימה.

כי מה שנכון לבני אדם נכון גם לבתים: אנחנו הכי יפים כשנוח לנו.

tumblr

שלא תישארו במתח, מהכסא ה"לא מעוצב" אך הסופר נוח קנינו שניים לראשי השולחן, הם עברו שיפוץ קל ששיפר מעט את המראה שלהם, ואליהם הצטרפה שישיית כסאות בצבע דומה ובצורות שונות (בקרוב התמונות), הילדה תקבל את החדר שהיא רוצה, ובקשר אלי - אני הייתי רקדנית בלט איומה...

381 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page